Fläskfilé med kantareller

Hej ^^

Nu är jag hemma igen, har precis lagat mat till mammsen. Fläskfilé med kantarell stuvning. Eller vad man nu ska kalla det.

 

Det ser kanske inte så gott ut, tycker att det är färglöst.

Haha vi närmare eftertanke ser det ut som spya på små bilder.


Mamma sa att det var as gott och jag tror henne, för det luktade så jävla gott. Det är i sådana här stunder som man önskar att man kunde äta kött.

Så jag blev as tjurig på mej själv (haha) och bestämde mej för att jag inte ville tugga på något jävla sallads blad igen. Så jag skippade maten.

Funderar på vad jag kan laga för gott vegetariskt. Men allt jag kommer på lockar inte. Tack vare den där jävla maten. Haha ^^

 

Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Tänker nog sätta mej på viskan och fika eller något, ska bara kolla om någon joinar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0