Gamla äckel gubbar

Jag blir så jävla trött på dessa ständiga äckel.

Vad är det dom inte fattar egentligen?

 Hur skulle jag 19år möjligtvis kunna vara intresserad av dom från 27 och uppåt 40 ?

Vad fan har dom att erbjuda mej förutom rynkor och pengar?

Eller ursäkta mej för att jag inte faller för ”så sexig” eller sex medelanden

 

Nej tack säger jag och är så urless på dessa ständiga sexuella anspelningar eller ”komplimanger”. Det är verkligen som att dom tror att jag kommer ge ut min msn, telefon nummer osv. bara för att dom säger att jag är snygg.

Vissa kommer med så äckliga förslag så det ryser i hela kroppen.

 

Sen visst vet ju jag att vissa av mina vänner uppskattar uppmärksamheten av äldre killar (runt 25-26-27)

Men jag är inte sån och det tycker jag måste respekteras.

Jag vill helst ha någon runt 20 – 22

Jag kanske är lite extrem men jag tycker att dom andra är gamla,

Lammkött ska det va! haha ^^

 

Om jag nu ska ha någon så ska det vara någon på min egen nivå.

Visst att sen kan ju 27 åringar ligga på min 19 åriga nivå också. Men då är det ju något fel.

Man får ju i alla fall hoppas på att dom utvecklas lite på 8 år.

 

Jag tror att alla har olika stadier i livet. Vad man gör på dagarna osv.

Och jag tror också att man växer ifrån vissa aktiviteter ju äldre man blir.

För det är ju helt klart fel på dessa 28 åringar som festar med fjortisar.

 

Ne jag önskar bara att man kan få vara i fred lite, absolut från folk som är över 40!

Gamla äckliga gubbar som inte fått sej ett skjut på länge

 

 


Kommentarer
Postat av: majsis

hahaha ! fan va du är töntig vivsan :D seriöst man kan ha en kille som e äldre, men ja säger ju icke 29+. men dom e ju inte rynkiga gamla gubbar för de, haha! jag dör , du e rolig du :D

2009-07-03 @ 18:03:47
URL: http://marejnis.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0