Hjälp!

Nu har jag suttit här i nästan en och en halv timme och försökt lägga in min nya header.

Men det funkar fan inte. När jag lägger in den så blir den dubbel. Eller vad man nu ska kalla det. Det spelar ingen roll att jag har lagt in ”no repeat”. Det blir så ändå.

Blir grymt irriterad och har fan inte tålamod till detta. Har fan försökt med allt.

Så tills jag får hjälp så får min blogg se såhär tråkig ut.

Någon som vet hur man gör?

 

Jag lägger ner detta för en stund och går och hämtar ut mina två böcker som jag beställde för ett tag sen och så går jag och köper cigg också.

För mitt i denna frustration så tog ciggen slut också. Pricken över i:t!

Funderar också på att dra till Hemmakväll och hyra film och köpa godis. Så blir det en liten myskväll idag. Även om jag älskar regnet som var förut så blir man inte taggad på att festa.

 

Har fortfarande jättesvårt att säga hemmakväll istället för Videomix.

För mej kommer det nog alltid vara Videomix.

 

Men om någon vet vad felet med min header är så hjälp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0