hösten

Nu får ju alla sluta prata om den här jävla hösten.

Hallå det är typ bara mitten av juli! Till och med affärerna tar in lite höstkläder redan. Jag blir ju lite smått depp. Visst att det blir mörkare och mörkare för varje dag va. Men det är ju inte ”höst mörkt” ännu.

 

För min del får sommaren gärna fortsätta för alltid. We dont get snow anyway.

Eller aa, det är ju inte direkt sommar nu. Eller sommar är det. Men det är ju inget sommarväder. Men jag bara hatar höstens mörker.

 

Hur kul är det när man typ går till jobbet/skolan och då är det mörkt.

Sen när man ska hem från jobbet/skolan så är det också mörkt.

Exakt hur kul är det på en skala mellan 1 – 10? noll.

 

Ne 3/4 av året längtar jag bara till sommaren.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0