hungryyy

Nu sitter jag här igen och är svinigt hungrig.

Men vet inte vad jag ska äta. Vill inte ställa mej och laga mat strax innan 11 på kvällen direkt. Flingorna åt mamma precis upp och bröd orkar jag inte pallra mej till Statoil själv för att köpa.

Vi har i o för sej yoghurt, men det är så kiligt att äta utan flingor..

Gah blir galen.

Är så hungrig så att jag till och med har halsbränna, inte mysigt.

 

Ne nu får jag ta och rota lite i skåpen innan jag dör.

Precis som jag föresten råkade göra med ungefär hälften av mina neontetror idag. Alltså döda.

Några åkte i toan och några blev kokta. Det var inte meningen.

Fick faktiskt dåligt samvete! Haha :P

Men dom var så svåra att se!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0