Kärringar

Är hemma nu igen. Det var bara massa muppar i stan idag. Fast hade man trott något annat när Di Leva var i stan? Haha ^^ Ärligt talat muppar så långt ögat skåda!

Å självaste Di Leva var det värsta jag sett! Lila klänning med en regnbåge på! Haha ^^ jag var bara tvungen att se honom! Sen hade han en ljusstake och vita fåtöljer osv. det var det värsta jag sätt. Haha ^^ stod och as garva.

 

Sen skämde jag ut mej inne på Esprit. Såg en jätte fin väst som var lite urringad. Så jag vräker ut mej till Sanna ”den här och bara bh va!!”

Tydligen sa jag det för högt så nästintill alla där inne glodde. Jävla kärring affär.. Skämdes dock inte så mycket. Varför skulle jag? Bara för att dom inte vill visa upp sina hängbröst som dom får slänga över axlarna när dom inte har någon bh på sej för att dom inte ska släpas i marken.

 

Kände inte för att vara kvar i stan. Bara massor av fjortisar.

Så ska kolla lite tv med mamma och sen äta varma bullar och dricka varm choklad.

 


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Bullar och varmchoklad<3

2009-07-17 @ 00:18:39
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0