körkort

Idag har mammsen sagt upp våran lägenhet.

Mackan flyttar (tror det var i helgen)

och då är det helt onödigt för oss att sitta på en 4a som är så dyr och röten.

Hoppas att vi får en lägenhet inom 3 månader,

För jag har inte lust att bo ute i Bredared annars.

Det vägrar jag.

 

Då tar jag nog hellre och flyttar in i ett tält asså.

Hade jag haft en bil så hade jag kunnat flytta ut dit.

Men så är ju inte fallet.

 

Och eftersom mamma inte fick beviljat sitt lån så blir det inte av att köpa den bilen som hon ville heller.

Så jag har inget att övningsköra i.

Gud när ska jag få körkort egentligen?

 

Mamma säger att om vi får en billigare hyra så hjälper hon mig.

Men även om mammis avsikter alltid är goda så är jag inte riktigt säker.

 

Jag är så trött på detta.

Om jag hade haft kvar mitt sparkonto så hade jag fan haft körkort för 1 år sen.

Men nee, tack var den jävla skuldsaneringen så fick jag plocka ut helt rubbet när jag var 8 – 9

Och så snackar vi barbie för hela slanten.

Barbies häst, vänner, bil osv.

 

Snart skiter jag i körkort och kör ändå

Gaaah

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0