Kräsen

Hej

I dag har jag gjort mycket tycker jag. vaknade redan vid 10 efter 5 timmars sömn. Var as pigg så tänkte att jag lika bra kunde gå upp. Efter typ en timmes tjöt så fick jag med mamma till Willys. Än en gång måste jag säga att dom är bäst. Haha ^^ ärligt talat så skulle jag kunna köpa med mej hela grönsaksavdelningen hem. Dom har ett sådant bra utbud. Man blir både så jävla sugen på allt och jävligt inspirerad. Men vi storhandlade där i alla fall och sen på hemvägen stannade vi till på Ica också. All ära åt Willys va men både kräsna Vivsan och kräsna Sigge (katten) måste bara ha vissa grejer på Ica. Så är det bara. Vi handlade mat för resten av månaden för typ 550 kr på Willys och på Ica handlade vi bara ett torrfoderspaket till katterna, champinjoner, kaffe och ett litet socker packet. Det gick fan på typ 150 kr. så det är ju stor skillnad. Det goda med storhandling är att man bara måste pallra sej till affären för att köpa bröd, mjölk och grönsaker.

När jag kom hem så började vi med maten, fick sällskap av mamma för en gång skull. Och det är jävligt trevligt när man lagar mat tillsammans. Det blev Flygande Jacob med ris och en sallad till.

 

 

  

 

 

Nu har jag precis ätit och är as mätt. Jag har kanske i o för sej inte gjort så mycket idag men det känns så, det har tagit tid. Hehe ^^

 

Ska slappa ett tag nu och sjunka maten, blir nog en sväng i Harry Potters värld. Haha ^^ fjantigt det lät. Sen ska jag och mamma dra förbi Maria för jag ska fixa hennes Internet.

Föresten är det fest kväll? ^^

Tjing på er

 


Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!

2009-07-30 @ 18:01:28
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0