lästime

Nu ska jag sätta mej ute på min balkong i min underbara stol och läsa.

Har kommit över 2 böcker i en serie som jag inte ens visste fanns.

Det är en fortsättning på en trilogi.

 

Egentligen tycker jag att det inte är någon trilogi om det är fem böcker i serien.

Men men så är det väll då :P

 

Boken jag ska börja med nu är denna:

 

 

 

Köpte dom 3 första av en slump faktiskt på en bokrea.

Ärligt talat så tilltala dom mej bara, hade inga planer på att läsa dom egentligen.

Men så var jag så trött på alla mina böcker en dag och så började jag läsa dom bara för att jag aldrig gjort det.

Tycker att dom är rätt bra även om det inte är min ”stil” på böcker.

Så nu när jag fick reda på att det fanns två till så vill jag ha dom också.

 

Tror att jag köpte dom i 1an på gymnasiet och började läsa dom i 3an. haha ^^

Men nu ropar stolen på mej! tjing

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0