Lilla bäbisen

Jag kanske blir av med min lilla Lita. Hon trivs inte här längre, hon vill vara ute katt. Och det får hon inte vara för mej här hemma. Så jag har frågat Linda och Micke om dom vill ha henne. Vill dom inte det så behåller jag henne. Dom är dom enda som skulle få ta henne. Lita har mer eller mindre valt Micke själv. Det känns tryggt om dom tar henne, jag vet att hon får det bra där. Plus att hon mår bättre då. Min lilla bäbis. Tycker att det är jobbigt att släppa i väg henne. Men hon får inte vara ute katt här i stan för mig. Där i mot ute hos dom skulle vara perfekt. Min bäbis måste få må bra, det är viktigast. Hoppas bara att dom vill ta henne nu, jag vet ju att Micke tycker om henne. Men dom vill egentligen ha 2 kattungar från samma kull. Fast det skulle ju vara bra fall dom tar Lita nu och hon får lära känns skogen där så då kan hon ju ta hand om kattungen där ute sen och visa den osv.

Sigge kommer nog bli lite ledsen bara, Lita är den enda katten som han har tyckt om. Men mamma säger att han är van med flyktingar. Haha ^^ asså vi har haft så många katter genom hans år, som bara har kommit och gått.

 

Håller tummarna för att detta ska gå vägen nu, vill ju att Busan ska må bra.

<- Dagen som vi hämtade henne ->

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! jag älskar dom! fina katter! kram jojjo

2009-07-28 @ 10:19:26
Postat av: Johanna

Tack! jag älskar mina kaniner! söööt a katter!

2009-07-28 @ 10:20:15
URL: http://metrobloggen.se/jojjo1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0