Lita går på luffen

gud vad fin lägenheten var! Hoppas verkligen att vi får den.

Det är perfekt för mig och mamma och blir ännu bättre sen när jag flyttar eller gör lumpen.

På tal om lumpen. När fan får man svar från pliktverket?

Känns som att det var hundra år sen som jag skickade in alla papper och fyllde i det där ”testet”. Lär väll komma vilken dag som helst.

Hoppas att jag får mönstra nu.

 

Efter att vi hade kolla på lägenheten så träffade vi Sanna och tog en cigg.

Hon frågade om Lita var borta. Katarina hade sätt henne så vi ringde henne.

Lita hade sprungit fram och tillbaka utanför oss två meter lång och platt mot marken.

Stackarn måste ha varit jätte rädd.

Men sen hade hon styckigt bakom huset. Så vi gick där och letade och skramla med vitamin burken. Men ingen Lita.

Hoppas att hon kommer hem snart.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är en av finalisterna i min Veckans blogg-tävling. ;0)

2009-07-15 @ 17:58:37
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0