mat

God morgon,

Vaknade redan vid 12 idag. Börjar känna mej duktig som är uppe så tidigt.

Idag hade jag faktiskt tänkt att städa hela lägenheten och sen laga mat innan mamma kommer hem. Frågan är vad jag ska laga?

Det är så tråkigt att laga två olika maträtter när det bara är jag och mamma. Funderar på att göra en slags tagliatelle med sås, vegetarisk. Så får jag väll laga typ ost och skink paj imorgon eller något. Aa vi får helt enkelt se, nu måste jag i alla fall gå upp om jag ska hinna springa till maxi också.

 

Föresten, ser ni jackan nedanför? Det verkar så ju, men jag ser den inte.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vi får ses snart vivi lilla :)

2009-07-07 @ 14:32:16
URL: http://eemmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0