Mörker

Skulle ut på balkongen och ta mej en cigg.

Då fick jag se att det var kolsvart ute.

Tänkte att va fan är detta nu, det ser ut som att det är höstmörker ute.

Efter ett tag så slog det mej att det inte var några lampor tända. Så nu är ju bara frågan brukar det finnas lampor på min gård? Har för mej det men blir lite osäker.

 

Extra äckligt är det för att jag måste gå ut med Lady och jag är så jävla mörkrädd.

Ush och fy.

Men får väll ta och pallra mej ut om ett tag då det förhoppningsvis är lite ljusare, det är i sådana här stunder som jag önskar att jag inte hade en hund eller att jag hade en syster som kunde följa med mej ut. Haha. Ja jag och min bror har inte sån kontakt. Och föresten så har han ju flyttat nu. Annars hade jag fan tvingat med honom ut! Eller hans tjej, hon är så snäll så hon skulle säkert följa med mej.

 

Eller jag önskar inte alls att jag inte hade Lady, hon är världens bästa vovve så det är värt att stå ut med lite mörker. Snällare vovve och lyckobringare får man fan leta efter.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0