Negrer

Sitter här hos pörsy
har varit i stan med hon och madde. vi råkade ut för en negeljävel.

det är fan inte konstigt att man får sånna jävla fördommar asså. så som dom flesta bär sej åt.
viserligen inte alla men fan dom mesta.
och jag blir så jävla arg!
ärligt talat så skulle det fan vara bra att kicka ut dom flesta.

han som vi snacka med skulle ha ett bra jobb och tjäna massa pengar (än så länge låter det bra) men sen så skulle han ha 15 fruar, eller "frur" som han sa. sen skulle han ha massor av marujana. han skulle röka det morgon, middag, kväll. osv. osv. jag var tydligen en hora. han fick säga vad han ville till mig, för jag var inte hans mamma.
moget säger jag..

det värsta är ju att alla negrer som jag träffat är sådana här.
det finns säkert bra negrer också. men dom har fan inte jag träffat.
blir så jävla vansinnig på folk över lag dom tror att dom kan göra som dom vill.

och man tycker ju att dagen kvinnosyn borde ha ändrats.
åååååååh!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jäkla negrer dom dära.. Okej tack igen :P hehe

2009-07-14 @ 19:52:41
URL: http://emelieaskakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0