pannkisar

Nu har jag stått och stekt pannkisar i ungefär 1,5 timme.

Jag hatar att steka det!

Mat kan jag laga va, men jag är urkass på pannkakor.

 

Fast det är rätt roligt ändå.

Eftersom jag är så kass och inte kan vänta en pannkis med stekspade utan att den går sönder så var jag ju tvungen att lära mej att ”kasst-vända” dom.

Vilket jag tycker är askul.


(fyfan va söt Findus är)

 

Om jag vänder med stekspade så pajjar jag kanske varannan pannkis,

Medan jag bara pajjar 1-2 om jag kastar dom.

 

Det är ändå lite av ett under att alla pannkisar inte sitter i taket, haha ^^

Ska köra en Findus nästa gång och hänga upp dom.

Höhö Sigge kan få sitta på mitt huvud. Asg

Gud vad dålig humor jag har ^^

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0