Proppmätt

Herregud vad mätt jag är.

Förut va jag vrålhungrig och nu är jag proppmätt.

Men gott som fan va de. Tog mej vatten över huvudet bara när jag lassade upp för mycket.

 

Pastagratäng a la Vivi style

 

Måste lära mej att jag ska äta lite och flera gånger istället dagen efter.

 

Kom på att jag inte har berättat något av gårdagen.

Det började i alla fall hemma hos Sanna, vi tjejer va där. Jag, Sanna, Pörsy och Zaklina.

Spelade lite spel, drack, gjorde i ordning oss osv.

Sen blev det tarre till stan strax efter 11.

Vi drog till Tonic dansade, drack och träffade folk.

Gårdagen var riktigt kul faktiskt. Det jag kommer ihåg av den. Haha ^^

Och ju mer jag tänker på den desso mer kommer jag ihåg. Det var en jävligt lyckad kväll.

men så brukar det vara med "spontan" fyllerier.

 

Nu ska jag försöka vila lite eftersom jag inte lyckades med det förut.

Går inte det så har jag nästan bestämt mej för att läsa Harry Glasögonorm Potter. Haha ^^

 

Ha de bra ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0