resa

G od morgon

från 9 tills för en stund sen har jag försökt att sova. Men gav upp nyss och föresten är det tid för att gå upp. Kl är ju redan 12. idag har jag massor av tråkiga grejer att göra. Eftersom att jag åker imorgon så måste jag packa, städa osv. funderar också på att dra bort min bajsutväxt, haha det lär behövas.

Undrar hur många besökare jag kommer ha nu när jag är borta. Vet inte om jag kommer få tag på någon dator där uppe så att jag kan uppdatera. Men kameran åker med i alla fall så att jag kan ta massor av bilder. Fasen va skoj det kommer att bli, hoppas bara att det finns en dator så man kan ha någon kontakt med verkligheten.

Men får pallra mej upp nu och börja med all skit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0