sinnesfrid

Fan va tråkigt det är att vara hemma. Man tänkte i andra banor där uppe och nu när man är tillbaka i skiten så kommer allt tillbaka. Fast det var i o för sej skönt att få lite sinnesfrid i alla fall. Även om det bara var för ett litet tag.

Jag är verkligen som sagt så jävla trött på Borås och alla Borås fasoner.

Det känns som att jag har fullt upp med att bygga upp mitt liv igen och att verkligen hitta mej själv. Det tar tid. Det har tagit mej ett halvår än så länge, det är därför jag är så mycket själv. Så fort som jag orkade ta tag i det så gjorde jag de. Först var det ju bearbetning med massor av rännande, fester och så.

Men det kommer att ta ett bra tag till tills jag har hittat mej själv. Mitt upp i allt detta så måste man stå ut med Borås. Vet inte om jag orkar det.

För att verkligen hitta mej själv så måste jag nog bort från allt detta. Vi får väll se när det blir

Men till slut vet jag att jag kommer att vara starkare än någonsin.

 

Som min kusin alltid sa förut: ”Det som inte dödar, det härdar”

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

ja vad bra , så ni kommer upp nästa år också? då måste du dra ihopp ett lag till femkampen !:)

2009-07-27 @ 22:53:34
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0