självförtroende

Åh! Tycker inte ni att det är störande när folk skriver liknande ”har du lust att snacka på msn? Har bild där”

Jag vet inte riktigt varför jag stör mej så mycket på det. Tycker bara att det är otroligt irriterande! Vem fan bryr sej om hur du ser ut? För mej spelar det fan ingen jävla roll om du är snygg eller ful.

 

En kille kan vara hur snygg som helst och ändå vara tråkig att prata med medan en ful kille kan vara as rolig. Utseende har inget som helst med sådant att göra. Förutom att det kanske kan vara en fördel att ha bra självförtroende då man kan hävda sej själv och diskussionen oftast blir mycket mer intressantare än att diskutera något med någon som inte vågar yttra sej.

 

Men annars är det fan skit samma. Om nu självförtroende har något med utseende att göra, vilket jag tror. För annars är det väll självkänsla?

Jag kan i o för sej vara helt ute och cykla nu..

 

Men till den huvudsakliga frågan: Vem fan i helvete bryr sej om du har bild på msn? Du kommer aldrig få min msn ändå. Den är till för folk jag känner. Inte till vem som helst som ber om den.

 


Kommentarer
Postat av: Teen Weight Loss

Soppan är inte en sån där nyttig soppa utan en som drar igång förbränningen rejält. Man märker när man äter den hur svetten nästan rinner på en :)

2009-07-06 @ 05:40:46
URL: http://teenweightloss.blogg.se/
Postat av: majsis

preciiiiiiiiiiiiiizzzz

2009-07-06 @ 13:11:44
URL: http://marejnis.blogg.se.
Postat av: Emmy

hihi Kan jag få din msn?

Nej men dú har helt rätt!

2009-07-07 @ 14:35:48
URL: http://eemmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0