släkten

Det som var kul att vara där uppe också var att träffa kusiner och farbröder osv. träffade min kusin Diana som jag inte har träffat sen jag var en liten kotte typ. Det är synd att den planerade släkt träffen inte blev av. Skulle faktiskt verkligen vilja träffa dom igen, det är synd att jag inte han träffa mormor nu på äldre dar innan hon dog. För hon tyckte tydligen extra om mej. Men hon fick i alla fall ett kort på mej och Marcus när hon låg på sjukhus innan hon dog. Fast jag hade velat vara där ändå. I alla fall träffat henne och hinna i kapp lite.

Det är sjuk hur mycket som man missar på några år. Jag kan inte ens komma ihåg att jag fick reda på att hon var sjuk. I o för sej så kommer jag inte ens ihåg hennes dödsdag. Ändå var jag runt 14 då, eller något sånt. Fast jag har aldrig tänkt på henne som död direkt, inte på samma sätt som mormor och morfar.

Jag vill verkligen träffa min Syster och Bror också, snart. Gud vet hur många år det var sen. Dom är ju strax över 30 redan. Jag vill verkligen verkligen det.

 

Jag saknar alla på något sätt.

 

Tydligen om jag har fattat rätt så var det rätt bra sammanhållning förut. Man var överallt och ingen stans. Vad hände med det?  

 

Jag vill bara träffa alla igen. Är det för mycket begärt egentligen? Dom flesta börjar ju fan bli gamla nu. Vem vet när det är för sent? Det är ju redan för sent med farmor.

Dom jag absolut vill träffa är Angelika och Magnus. Men verkligen alla andra också..

 


Kommentarer
Postat av: Fhelle

Jo, det kan jag, fast det är inte så många jag tog ju bara några tycken och Lollo också, men kan lägga in dom i en delad mapp !

Tråkigt att ni åkte hem, när ni har varit här har man haft något att göra, nu sitter man bara hemma och häckar och har tråkigt och känner sig osocial .. :(

2009-07-27 @ 20:24:37
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0