smart! Verkligen smart!

Åååh och nu börja skiten så fort man har kommit hem också. Står fan inte ut här hemma.

Igår lät det ju så jävla bra att dra till knalle. Men idag är det tydligen inte det längre.

Jag har fan inte haft ont i mina ben på en hela jävla vecka, förut gjorde det ont så fort jag lag mej ner eller satt mej på ett annat sätt än rakt. I hela jävla benet och i fötterna. Jag hade små verk nästan hela tiden. Förväntar hon sig då att jag ska gå bort till knalle i mina nuvarande Converse och få ont igen? Smärtan går fan inte att beskriva och jag kommer aldrig i hela mitt liv ta på mej dom Conversen igen. Aldrig. Är det för mycket begärt att skjutsa sin egen dotter för att hon ska slippa ha ont?

Jag har fan inga andra jävla skor hemma förutom mina gladiatorklackar samt andra klack skor. Jätte bra idé att gå bort till knalle i dom. Skit bra verkligen!

Hon vet mycket väl om att jag kastade mina svarta stövlar uppe i Skinnsberg och att jag glömde mina vit hemma hos Linda. Eller förväntar hon sej att jag ska gå hem till Linda först som nästan bor ute i Ulricehamn?

 

Och så säger hon ”köp en bussbiljett för 25kr då”

Jo men visst det blir ju jätte bra, vilka skor ska jag ha på mej då? Fy fan va smart! Wohoo! Ja jag kan ju ta mina klack skor på typ 10 cm! jätte bra mamma! Verkligen smart!

Jag kommer ju verkligen inte få ont i fötterna/benen efter att ha sprungt runt i knalle/stan hur länge som helst

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0