sömnlös

Godmorning Sunshines ^^

 

Ni kan inte ana hur trött och arg jag var på mej själv i morses.

Jag gick och lag mej runt fem. men endå vaknar jag halv sju och är hur pigg som helst. Kunde  verkligen inte somna om. Och jag som hade bestämt mej för att sova länge idag.

Droppen på allt var när Sigge kom in och terrade mej! Han satt sej bredvid och bara glodde! Det finns inget värre än när han psykar en så.

Men till slut så tvingade jag mej själv att somna, måste nog ha försökt i en timme innan jag lyckades. Sen så vaknade jag fram och tillbaka till klockan var halv tolv.

Då orkade jag inte mer ut tyckte att det var lika bra att pallra sej uppåt.

 

Kollade precis utåt och jag är så trött på detta vädret. Jag vill ha sol! Jag vill vara brun! Garr..

Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mej. För sen bär det av till Mammis jobb.

 


Kommentarer
Postat av: Randy

Helt sjukt att du kunde vakna så tidigt, hur kom det sig?

2009-07-08 @ 15:46:10
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0