sömntabletter

Vet ni hur jobbigt det är att inte kunna sova på nätterna?

Är så trött på att alltid vara vaken. Funderar på att börja med sömntabletter eller något skit igen. Men är inte så pigg på den idén. För jag vill varken proppa i mig massa sån skit plus att jag blir så lätt beroende av saker och ting. Sist jag gick på sömntabletter så slutade det med att jag var uppe i högre än en rekommenderad dos och att mamma var tvungen att gömma dom för mig, eller om hon kastade dom. Kommer inte ihåg vilket av det som det var.

I den svängen så tog jag sömntabletter för att kunna sova och så tog jag en tablett för att vakna till. Mamma fick väcka mej och ge den till mig när hon gick till jobbet.

Tycker att det är jobbigt att vara ”beroende” av något sånt.

 

Men det var fan nödvändigt på den tiden. Annars skulle jag ha mindre än 3 betyg kan jag ju lova. Kunde fan sova bort hela veckodagarna om det nu var så. Men på helgerna var jag fan uppe med tuppen och jobbade och sen var jag ute och röjde hela natten. Fattar inte riktigt hur det gick ihop när jag inte ens kom upp själv på vardagarna. Det är kanske vad man kallar lagom skoltrött?

 

Nu ska jag kolla på en film och om jag inte somnar efter/under den så drar jag nog ut och springer. Eller tar det lata alternativet och läser istället. Haha ja vi får se!

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hehe ja, har fått rätt många på senaste haha !

Åh, jag skulle också vilja börja med sömntabletter för att kunna sova , jag ligger vaken hela nätterna eller så ligger jag och halvsover och är helt yr när jag vaknar och trött hela dagen .. <3

2009-07-30 @ 13:37:56
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0