Spräckt skalle

sitter forfarande hos Pörsy.
vi har precis kollat film och käkat chirre och misslyckad dirre, haha ^^
drog ner till stan förut och köpte chips och på bussen hem träffade vi en riktig rugguggla. jag, sanna och pörsy satt på "fyra säterna" självklart lägger jag och Pörsy upp fötterna på sätet och då fick vi typ värsta utskällningen av en gammal gubbe med kryckor. han hotar oss med att slå in Pörsys skalle med kryckorna och massa skit. jävligt moget. bara för att Pörsy sa att han inte skulle peka på oss med kryckorna. vad var det som jag sa om dom här jävla gammla människorna?
aldrig att en normal ungdom skulle göra så. blir så trött.
men i dagen samhälle får tydligen äldre personer göra som dom vill.. *suck*

nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Sän pratar i tele och Pöjj fixar med grillen.
hittar väll på något skojjigt.

Tjing på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0