stor bloggare

Vet ni vad det bästa är när man har tråkigt?

Att man alltid får sej många goda skratt ändå.

 

Jag brukar kolla runt på Internet och diverse bloggar.

As garvar nästan jämt åt ”stor bloggarna”

 

Dom flesta är ju så patetiska.

Det är typ bara Kenza som inte är det.

(av dom jag brukar läsa då)

Dom ”blonda Barbie’sen” garvar jag nästan mest åt.

Som dom håller på!

 

Tror att det är snyggt med antigen gult eller lila hår med bajsutväxt, trådtunna ögonbryn och nästan vit/rosa läppstift.

Det visar ju bara på att dom inte har smak.

Sen att alla har olika smak men va fan.

Man har inte smak om man inte kan matcha löshåret med sitt vanliga.

Det är nog det enda positiva jag kan säga om Kissie, hon sålde i alla fall sitt löshår när det inte matchade hennes riktiga hår.

 

Och det är bara utseendet.

Sedan deras jävla teater som dom spelar i bloggen då.

Va fan är inte en blogg till för att visa vem man egentligen är?

Ne dom sätter på sej en jävla mask istället, för det säljer förstår ni.

 

Orka vara en helt annan person bara för pengars skull.

Då får man i alla fall passa sej. För att om man kan vara så jävla kaxig så får man ju stå för konsekvenserna sen också. Då kan man inte bara springa och gömma sej.

 

Och om man spelar en person tillräckligt länge så blir man snart den personen också.

 

Stackars små fjortisar som inte vet vad dom håller på med och gör allt för pengars skull.

Det är ju därför dom flesta förlorar sina kompisar också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, det kan vara rätt underhållande ibland... ^^ Ha en fin dag imorgon!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-03 @ 02:31:09
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0