STÖRT regn!

Gick som sagt ner till stan förut.

Då var hela himlen grå/blå/svart och det lät fan som om Thor (så heter väll guden?) stod uppe i himlen och gasade på en gigantisk motorcykel och det såg ut som att det slog gnistor om den.

Så mycket åskade det och blixtrade det när jag gick hemifrån. Men det började inte regna förens jag kommit till stan och där mer eller mindre små droppade det bara.

 

Så jag trippade vidare till Mammas jobb i godan tro om att det inte skulle bli något mer regn för jag skulle möta henne där och sen skulle vi till donken i Knalleland. Och så bara PANG! Helt plötsligt började det stört regna. Då menar vi verkligen STÖRT regna. Vet inte ens hur jag ska förklara hur mycket det regnade!

Men vi kan ju säga som så att när jag gick ut ett steg utanför bilen så var jag dyng sur sen.

OCH JAG ÄLSKAR DET!

 

Kände mej som 8år igen. Mamma sa att det bara lös om hela mig och jag såg rååå lycklig ut!

Det var jag också. Det va ju inte en jävel ute i Knalleland för alla stod inne och häckade för att dom inte ville bli blöta så jag passade på att virvla omkring lite i regnet. Jag kunde inte sluta skratta!

Den enda som var ute förutom jag och Mamma var en modig liten tant som stod i en busskur. Hon såg också jätte lycklig ut när hon kollade på mej och såg hur glad jag var. Så jag var tvungen att prata lite med henne. Hon bara skrattade!

 

Så nu sitter jag här hemma, ska ändra min design lite och sen ska jag be åt regn-gudarna så att vi får mer regn. HAHA

Hoppas verkligen på mer regn, för då ska jag gå ut och gå lite med Lady.

Fast får nog gå barfota för mina skor är det simskola i, dom är verkligen dyngsura.

 


Kommentarer
Postat av: Frida♥

Sv: Åh, vad bra! =D Den måste jag prova!

Kram!

2009-07-03 @ 17:13:40
URL: http://fridasnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0