stötande

Nu är jag fan irriterad.

En ”kompis” till mig ville testa att leka lite i photoshop med mina bilder.

Så jag tänkte visst varför inte.

 

Och vet ni vad han har mage att säga då?

 

Han: skall jag göra dig smal me ?

kan uppfattas som stötande...

   jag: jag trivs med min mage ^^

han: asså om man e "tjock" syns d överallt

   jag: spelar ingen roll om det syns överallt. JAG trivs som jag är, det är huvudsaken

   han: jag gör la den smala bilden till mig sj :P

jag: stör du dej på att jag är tjock så håll det för dej själv

du behöver inte göra en smal bild

nu stör du mej faktist..

 

varför kan inte folk acceptera att vissa trivs som dom är? Jag skulle inte trivas som värsta pinnen. Jag gillar att ha lite att ta på, samma smak har jag på killar. Gillar inte när höftbenen skär in när man håller om någon.

 

Naturliga tjejer/killar är snyggast, oavsett storlek.

Man ska inte behöva göra sej till

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0