uppdaterad mamma

Sova? Vem är sova? Haha

Ne ne ne det blev som vanligt inget av det sörrö. Utan istället har jag legat här i 1 timme och skrivit en matlista. Haha ^^ fy fan vilka kärringsysselsättningar jag håller på med! Men handlar inte jag maten så blir det bara fel. Har börjat planera maträtter för hela månaden så att jag kan storhandla sörrö. Sen behöver jag bara handla småskit som typ mjölk, bröd och grönsaker. Sparar både pengar och tid. För jag har ju sååå lite tid. Haha.

 

Vet ni vad som slog mej häromdagen?

Min morsa vet mer om Internet än vad jag tror. Hon visste till och med att jag hade en blogg. Eller man kanske ska kalla det en vild chansning?

 

Mamma: det står väll i din blogg?

Jag: Hur visste du att jag hade en sån?

Mamma: men det har väll alla nu för tiden…

 

Ibland blir jag lite häpen. Så uppdaterad är tydligen hon. Så man kanske får passa sej lite, haha ne det skulle inte göra något om hon läser. Står för det jag gör. Och föresten vet hon oftast det före det hamnar i bloggen. Jag kan ju inte hålla käften.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0