Vansinne

Tror att jag kommer att bli galen på dom här jävla Metallica Conversen..

Hur länge har jag inte tjötat om dom nu? Och så kom dom ju ut idag (fredag, klockan är över 12) så jag tänkte beställa dom. Det är ju prima tänkte jag. Lönen kommer om en vecka och skorna kommer ju inte tidigare än det. Men då måste man ju betala dom på direkten. Om jag fattade rätt. Jag har la fan inte ett korvöre ens som jag kan lägga på det.

Vettefan om jag orkar gå omkring i mina skor längre. Har fan ont i benen jämt tack vare dom. Så tror inte att jag orkar vänta. För det måste ju ta 1-2 veckor att skicka dom från usa också.

Jag blir sååå jääävla trött på detta! Medvind tack.

Ärligt talat så skiter jag i dom här skorna nu!


Kommentarer
Postat av: sabina

hoppas du får en bra dag!

2009-07-17 @ 11:12:07
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0