Bortförklaringar

jag vet, jag suger på att blogga nuförtiden.
Men hur jävla roligt är det att öppna sej för nyfikna jävlar som inte har ett skit med saken att göra?
ne funderar på att skaffa mej en annan blogg.
känns sorligt att överge den här bara.

Men sen å andra sidan så va fan ska jag göra det för?
detta är min blogg.
jag är inte rädd att visa vad jag känner eller att jag faktiskt är mänsklig och har känslor.

men nu ska jag inte skylla över allt på det.
jag har helt enkelt haft för mycket att göra och varit för lat för att blogga.

jag har t.ex. haft fylleångerst i 5 dagar, klippt mig, varit ute på äventyr och haft så jävla kul.

på tal om min fylleångerst.
jag har nog aldrig haft en sån jävla ångest.
fylleångerst brukar hålla 1 max (verkligen max) 2 dagar.
men den här har hållt i 5.
skjut mig.

men men, på lördag blir det party igen.
om det nu inte blir gbg redan imorgon.
är bjuden på sexparty imorgon också, men det blir inte av.

och jag har klippt mig.
ska nog klippa mig 2 cm till.
får se hur det blir med det. måste vänja mig först.
 
och på tal om hår!
vad ska jag göra.
1, behålla det röda
2, färga det röda svart istället
3, bli hel bond igen

?


Det lutar starkt åt tvåan.


jag vettefan vad som händer imorgon.
är så sugen på att parta i gbg.
men ingen av oss har money till det.

Ja vi får helt enkelt se.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker du ska ha kvar det röda :)

2009-03-20 @ 08:29:57
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: mia

Jag tycker att du ska färga det svart, kanske någon enstaka röd slinga bara och så resten blont. Och Ja, klippt det lite till. Jag tror på lite kortare i nacken. Lite busigare. Säg till om jag ska hjälpa dig.

Kram.

2009-03-20 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0