bravader igen

Halluuu sunshines.

Fredagen blev helt okej även fast den inte blev som planerat.

Igår så  började dagen med att jag var i knalle med mamms å dom.
jag har hittat en fiiiin stooor flexis!
ni tycker att min är hemsk som är typ 20-30 cm.
men den där som jag såg igår var runt en halvmeter och tjock som fan!
Den ska jag ha!

Den kostar endast 900 riksstaler.
men eftersom jag ska pierca mej nästa vecka så blir plexisen nästa månad.
om den nu finns kvar.
annars så hittade jag sånna som var lite mindre på ett annat ställe.
Så vi märker väll vilken det blir.

Senare på kvällen så satt vi hemma hos pörsy och drack lite.



och sen blev det ut å ströga.



har nog aldrig skämts och skrattat så mycket samtidigt som jag gjorde på mcdonalds parkeringen igår.
vi vad där och käkade och sen när vi skulle ut te bilen å åka så börjar dom därbak i bilen sjunga för alla på parkan genom megafonen.
jag höll på å dö! haha

när vi va en sväng i bollbyggd så såg vi en tjej gå på vägen i bara en kläning.
utan skor och hela köret alltså.
vi tyckte så synd om henne så vi plockade upp henne och så.
stackarn var ju jätte ledsen.
dessa killar alltså..
tur att man har hittat sej en riktig man nu ^^


men nu har jag inte tid att sitta här mer.
ska iväg te knalle och se om dom har fått in bikinis ännu.
min sitter ju som sagt rötet över röven.


ps. jag byter troligtvis nummer idag.
det finns för många som har mitt som jag inte vill ska ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0