cateringsfirma ^^

Hallu
om det nu är möjligt så är jag ännu tröttare idag,
det känns fan som om ögonlocken åker ihop.

kom hem kl 6 imorses
å då gick ju inte idiotVivi å lag sej inte!
Ne då skulle det kollas film osv.
vet faktiskt inte riktigt när jag somnade.
men det var inte många timmar som jag sov.
upp vid 11 iallafall.


Idag överaskade jag mamma med mat igen.
det var någon god kasler/ris grej.

lättlagad med god.
kasler, ris å purjolök ihopblandat i en form
med en sås över som var gjord på grädde, chilisås å majonäs.
toppad med ost.
in i ugnen å sen wóla!

med en liten sallad vid sidan om så är det perffa.

härligt att jag äntligen kommit igång med matlagandet.
har legat på latsidan ett tag.
men jag älskar att laga mat, även om det är mat som inte jag kan äta.
cateringsfirma va de ja! haha ^^

på morgondagens meny vet jag inte vad det finns.
troligtvis köttfärslimpa eller örtgratinerad falukorv.
är lite sugen på att laga köttfärslimpa.
dom har ju inte fått det på länge, haha ^^


Just nu väntar jag på att Majsan ska komma hit.
hon ska få färga mitt hår.
är inte alls sugen på att göra det själv,
eller aaa jag orkar inte.
men om hon drygar mycket längre så gör jag det själv snart.
eller så går jag å lägger mej i ett varmt bad så länge.
åå mums, det gör jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0