döttstrött

Guud vad jag är trött,

orkar verkligen inte med att ha prov imorgon.

jag fattar fan inte ett skit av naturkunskapen.

Men det får helt enkelt gå som det går.

Jag ska se till att jag kan få göra en del av det på ett annat sätt.

ett stort arbete på 50 sidor skulle fan ha varit bättre :P

haha ^^ Konstigt nog så gillar jag dom där stora, jobbiga arbeterna.


Men men..

Sitter hos pörsy nu.

Vi väntar på att Linus ska hämta upp oss så att vi kan dra ut till Andin inatt igen.

sen har jag ju prov imorgon bitti vid halv 9. 

så ja... ne detta orkar jag ikke! ;) hihi


Efter provet ska jag upp och städa Lindas lägenhet.

Behöver ju  cash till mina piercingar ^^

Vi märker väll om jag kommer hem imorgon bitti eller om jag kommer hem efter att jag har varit i Lindas lägenhet.

Men nu blire att ta sej en liten ciggeluring.
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0