"en närastående"

"Du bryr dig inte? Ok,men då ska jag bara säga som så att då ska du ge fan i och hota.
Tyvärr tog du ju fel på Lella och Alexander och gick på Cilla och Simon istället?!
"jag ska döda dom allihopa " Jomenvisst det var väl moget sagt? Och att slänga av sig skorna?
Skulle du slåss med dom? HERREGUD ! Vad är du för någon människa egentligen!Beteé dig som folk.
Och LÅT DOM VARA, Så kanske du slipper ha ett "forum" i din blogg? Ett tips Burny."


tillåt mig att asgarva!

men snälla lilla "en närastående"
trodde faktiskt att vi redan hade löst den delen också.
men lider ni alla av minnesförlust?

för det första. så va det sanna gick fram till bilen för att hälsa på alex (tack vare kontakten mellan lena och lena)
för det andra. men döda och det där, kommer ni inte ihåg att sanna pratade med cilla å simon och löste skiten?
det var visserligen inte menat till dom utan till dom där störande killarna som busvisslade å erbjöd mig pengar.
tycker faktiskt att jag har rätt att kläcka ut mig det när dom gör anspelningar på att jag tar betalt som en hora osv.
och eftersom ni ändå inte hörde hela sammanhanget så sluta dra förhastade slutsatser.
om ni hade varit mer uppmärksamma så hade ni förstått allt. men ni verkar ju bara höra det ni vill höra.
ett missförstånd var vad det var och jag trodde att vi hade löst även det, men tydligen inte.

mhm.. ja svårt att låta dom vara när ni alla håller på å terrar min blogg.
jätte lätt då va.
hade inte ni börjat med era fåniga komentarer igen så hade jag skitit fullständigt i er.
men palla att man inte kan skriva/göra vad man vill utan att ni ska lägga er i.

jag menar vad i helvete ska jag bry mej om lella för?
ser inte den minsta anledning när det är slut mellan mej å voldemort.
hon har inte gjort något fel i det sammanhanget.

utan det enda som stör mej är att ni ska hålla på hela tiden.
varför inte bara lägga ner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0