gudars

nu är jag äntligen hemma :P
gårdagens natt var den tattigaste på länge.
vi skulle ju ut till andin men idioten somnade så vi kom inte in.
så vi tänkte dra tillbaka till borås.
självklart får vi bensinstopp i linus bil mitt ute i ingenstans!
mörkt och inga lampor fanns.
vi blir tvungna att lifta in till borås/statiol för att tanka i en dunk där myrling möter oss och kör ut oss.
sen hade andin tydligen vaknat så vi skulle ut till han igen (vi va ju nästan ute i sexdrega redan)
men då somnar idioten igen.
så vi bestämde oss för att dra hem.
jag och pöjj kommer hem till henne vid 3 så jag bestämmer mej för att det är dax att börja plugga till provet.
somnar klockan 4 helt utmattad
och drar sen till skolan vid 8 för att göra ett prov jag fattar nada av.
efter provet drog vi upp till linda och flyttstädade hennes lägenhet.
pörsy har fått för sej att sätta i löshår så nu ska vi göra det.

skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0