Händelserikt

Idag är jag lika trött som vanligt.
kom hem vid 5 imorses, sen blev de lite dator å en film.
Det blev inte många timmars sömn när man skulle upp vid 8 igen.
om man ens kan kalla det timmar.

kom till skolan vid 10 å undrar vad i helvete alla är.
då visar det sej att vi skulle vara i ishallen idag å åka skrillor.
hade jag totalt glömt bort!
som tur hade Coffe glömt det också så vi kunde pallra oss dit tillsammans.
faaan vilken isprinsessa jag är ;) haha

ni ska få se så roliga bilder sen.
bäst är ju filmen på Jonas.
stackarn kan inte åka så jag å minela tog tag i varsin hand på honom å skulle åka omkring.
men jag råkade åka lite fort så sen när vi släppte honom så dunkade han rakt in i väggen.
VILKEN J Ä V L A SMÄLL!!!

ska se om jag kan slänga in den videon sen.
ni måste få se, man asgarvar fan.

han sattsade på att jag skulle ramla 12 gånger.
men jag ramlade ingen å han ramlade flera.


efter skrillorna drog vi te donken,
satt där å tjöta lite å drack milkshake.
sen bar det av förbi mig för att hämta mitt gamla simkort.
å sen tillbaka till skolan.

när vi väl är i skolan så får vi reda på att lektionen är inställd,
så jävla typiskt. så efter ett illvrål bar det av hemmåt igen.

nu ligger jag här å ska snart pallra mej ner å sola
å efter det ska jag majs å tina ta en härlig runda på flymader.
Läffe får troligtvis hänka på.

det blir ingen basket idag,
känner inte för det för fem öre.
så naj.


sa jag föresten att klantvivi tappade sin mobil igår?
jag blir galen.
som tur är har jag kvar alla nummer på mitt gamla simkort.
och jag skulle ändå byta nummer igen, ska troligtvis även byta till 3.

känner mej så naken utan mobil.


fick även deklaritationen (stavas de så?) igår.
får tillbaka 2250, fan va gött.
det kommer ju vecka 24 å det är den veckan som jag tar studenten.
kan det bli bättre?

funderar på vad pengarna ska spenderas på.
haha det är ju ingen idé att planera, blir la ciggeluringar å alkohååål as usual.


When you're cryin all  night
For the love that you need
Baby save up your tears
'Cause you'll be cryin' over me

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0