hjärtskärande

ja det har hänt mycket sen sist.
har varit för upptagen av att sova, mysa, promenera, hänga på statiol (hahahaaahahah, kunde inte låta bli), ränna på nätterna, cepa, basket å helt enkelt varit upptagen av livet.
den största sorgen sen i söndags är att mina älskade horskor är repiga!
kolla in pärlorna.





dom kommer inte till rätta på bild!
dom e vuuuunderful irl

fina dom va innan jag satt på mej dom på min klumpfötter.
ja jag får helt enkelt leta rätt på ett par nya fina horskor.
aldrig mer silvriga.

Synd dom var så jävla fina.
fast dom går ju å gå i i mörkret, haha vem fan ska kolla på mina fötter?
tänker ju inte ta hem en som tänder på fötter :P haha


studie dag igår å idag, as gött.
skolan imorgon igen då.
men nu måste jag.
även om jag tydligen har prov imorgon.
Bra vivi! glöm bort allt...


Och på tal om ingenting så har ni läst Danielle Steels böker?
Som den töntiga läslusen som jag är så älskar jag dom.
har nog hittat min favoritförfattar nu.
egentligen är jag ju inne på lite mer fantasy.
men hon va! hon e priiiiima.
vet inte ens hur jag ska förklara hur bra hon är,
hon har ett sånt jävla sätt å skriva på, det träffar rakt in i hjärtat.

kommer ihåg en gång när jag var med när voldemort jobbade.
jag hade med mej en bok som heter "ängeln jonnhy" som hon skrivit.
och medans voldemort lekte tidningspojke så satt jag och läste hela turen.
Jag satt fan och lipade hela jävla tiden.
från att vi börjat åka tills att vi kom till borås igen.
jag kunde fan inte sluta lipa, inte ens om jag lag ifrån mej boken.
det gick så jävla rakt in i hjärtat.
fyfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0