inget jävla forum

Om du inte vet vem som har kommenterat så är det ju väldigt konstigt att den kommenterar en kommentar om dej.

Plus att om mitt liv nu är så jävla ointressant så varför läser du min blogg – som handlar om mitt liv?

För det måste du ju ha gjort annars hade du ju inte kunnat svara.

 

Ärligt talat så är min blogg inte något jävla forum.

Och jag orkar inte engagera mig i detta mer. Lägg bara ner.

Jag ser ut som jag vill, gör vad jag vill och säger vad jag vill, - så sluta lägg er i mitt liv

(detta är riktat till alla som finns)

 

 

Nu kan vi tala om roligare saker., Gårdagen!

Lite bra i gasen man var sörrö.

Jag va fan redan full när majs å bull kom till mig.

Det blev inget av Harrys, så lång kö.

Så vi va på Tonic å öste omkring på dansgolvet.

Haha ^^

 

Men jag låter bilderna tala för sej själva ;)

 

Sigge kickar igång "förferran"

 

 

 

 

Mer bilder finns på Burny.bilddagboken.se

Man måste antligen vara inloggad eller ha mitt gästlösenord.

Fråga så får du gästlösenordet, om jag tycker att du ska ha de.

 

Orkar inte med att folk ska snoka utan att jag vet de.

 

 


Kommentarer
Postat av: LELLA

jag läser inte din blogg..är inte ett dug intresserad, men de finns andra som gör som kommer till mej o säger att de skrivs om mig ? Lägg ner ffs.. och om din blogg inte är ngt forum så gör inte så jävla stor grej av de som kommenteras^o)

2009-03-29 @ 19:15:13
Postat av: majsis

men varför är dina kompisar så intresserade av vivis liv? har ingen i eran umgängeskrets något eget liv än å sitta och störa sej på andras?



JAG läser hennes blogg för jag tycker de e kul, jag umgås med henne osv. Orka sitta och läsa för att kommentera fåniga kommentarer.





OCH EN SAK TILL; hade du inte varit intresserad så hade du inte läst nu överhuvudtaget, även fast dina "kompisar" sä'ger att hon skriver om dej. Hon har andra saker att lägga sin tid på bara så du vet :)

2009-03-29 @ 23:38:43
Postat av: Anonym

Hahaha dug :P

2009-04-01 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0