innehållslöst


Halluuu
Idag har jag inte hunnit med mer än att jobba & skolan.
på jobbet var "lilleman" urgullig.
Har nog inte hört honom prata så mycket som idag.
han brukar mest göra ljud. men det känns som att han äntligen har fått förtroende.
han är jättesöt.

Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt.
skulle egentligen träffat mr.O
Men jag orkar nog inte, jag är helt slut.
har varit det hela dagen.
Så ska nog bara städa mitt rum med horskorna på och sen kolla film med tända ljus.
kanske lägga mej i ett varmt skumbad me ljus?
det va ingen dum idé.

får se om jag ska gå upp och hjälpa till å röjja ut ur den gamla lägenheten.
väntar på svar.
Mr.O kan jag träffa någon annan dag, vännerna går först.
Jag har lärt mej min läxa.

Om ni undrar varför jag ska städa i mina lovely horskor så är det bara för att jag ska lära mej å gå i dom perfekt.
och jag har hört att det är bästa sättet att lära sej på, genom att damsuga ^^ hihi


Föresten, imorgon vid halv 3 ska jag pierca mig!
så äntligen blire av.

Men nu ska jag höra om mammsen vill följa me ut på en cigg.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0