Kärlek börjar alltid med bråk ;)

Hallu
Jag har haft en sån grymt kul natt.
Jag, Majs, Meine Bulle, Andin, Myrling och Linus har varit ute hos Andin hela natten och morgonen.
Det börja med att vi kom dit vid lite över 10 igår.
andin och linus skulle skruva lite på andins bil och jag fick hjälpa till ^^
fan va kul det var å vad sketen jag blev! haha :D
sen har vi cepat, kollat tv osv. svårt att komma ihåg allt.
jag och Meine Bulle kom hem till mig nyss.
jag är inte ens trött, även om jag har varit uppe i 27 timmar ^^
bara lite flummig.

Framåt morgonen så såg man kvällens kärlekspar ligga och mysa i sängen ;)
haha meine bulle och LL ^^ haha

Men nu ska jag göra en uppgift snabbt och sen bär det av ut på luffen igen ^^
Tjing me er

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en bra dag.

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-12 @ 09:07:24
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0