moget

Skulle bara anonsera ut att man måste ge ut sin msn hej vilt om man är medlem på en sida!
för att jag inte ville ge ut min msn så fick jag detta svaret;

"okej men varför är man då egentligen med på en sida överhuvetaget om man aldrig ger msn till nån och om de aldrig blir givande? Är du bara desperat efter komplimanger eller ger du nån en chans att kanske snacka lite mer med dej? Man känner ju ingen som är en främling från början. Är väl därför de finns nåt som heter "lära känna folk""


det där var fan det dummaste jag hört.
självklart ger man väll för fan inte ut sin msn till vem som helst.
herregud min msn hade ju varit överfull 10 gånger om för fan.



Kommentarer
Postat av: madde

håller med.. :)



Alla idioter som skulle lägga till en stup i kvarten, för att komma med konstiga kommentarer och olika slags dumma förslag. Man är väl inte medlem för att så många som möjligt ska få tillgång till ens liv?

2009-03-28 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0