Nattmänniskor vs. Dagmänniskor

Hallu.
gud vad jag har varit rastlös idag.
men nu äntligen händer det något.
jag vet, kl 10 på kvällen. men fan folket är ju nattmänniskor.
så jag får väll vara både och eftersom jag måste upp på morgonen till skolan.
frågan är, när sover jag? haha

ne men nu ska jag å majs ut till sexdrega.
får helt enkelt se vilka som är där ute.
film var det iallafall som stog på scheemat.

Alltid lika kul.

Men nu ska jag dra mej,
måste put on some makeup. haha ^^

Puss



Bild från gårdagen..

Kommentarer
Postat av: mia

Hörru Vivsan. :)

Jag vet inte vad jag ska säga kan bara skratta igenkännande. Det här med håret va...ha,ha inget löshår låt det växa ut lite nu..stå emot. ha,ha



Jag har en utmaning till dig, kika in reglerna.

Tjingeling.

2009-03-24 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0