sad but true

Natten var mysig ^^
Tack "Mr.O" :)


men för att komma till saken så.
var uppe på hestra imorses då.
Dessa 3 med metallica blev're;

  • Fade to black
  • Sad but true
  • Wherever i may roam

får se vad det blir för något nästa gång ^^
projektet är ju snart klart men ska nog fortsätta,
det är så satans kul.
tycker att vi borde få oss en egen studio på lurre,
skulle nog vara där mer då.
känns som att det inte är så kul längre.
tyckte väll att det var kul förut p.ga. att jag inte hade något liv.
eller aaa, inget kul iallafall.
det var ju bättre att vara där än att sitta brevid en dödfisk som tydligen inte kan prata.
så jävla ogivande. jag som är en tjötfia säger dom, hur stog jag ut?
Idag va vi bara på gården snabbt för att pöjjan skulle ha hjälp med något papper.

på tal om pöjjan,
fan va shysst hennes nacke blev.
jag är taggad alltså,
smycket skrämde mej lite bara.
haha alltså det va inge vanligt banana smycke,
utan en mer fyrkantig (kommer inte ihåg vad det hette).
next up för mig är 2 till i naveln å sen nacken.
jammieeeee.

Va med uppe å bytte min stav idag.
det är redan mycket bättre.
hon kollade på hålet å sa att det såg jätte fint ut.
va va det jag sa? ^^
i m   t h e   b e s t .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0