sånt jävla tjöt

"Det är inte så konstigt att man tror att du försöker se ut som henne, när du färgar håret som henne, har samma frisyr som henne mm, men ta det ist som en komplimang för Lella ser förjävla bra ut så kan förstå om du nu skulle vilja se ut som henne... Gör dig inte omognare än vad du redan är, gör inte en enstaka liten fråga till världens jävla grej, puss puuuss! ;)"

 

 

Men snälla, jag har sätt bruden på bild någon enstaka gång. Vet för i helvete knappt hur hon ser ut. Hade inte ens känt igen henne om jag gick förbi henne på stan.

Men jag har faktiskt för mej att hon hade gulblont hår å brunt underhår?

Jag har vitblont hår å blåsvart underhår.

Men det kanske jag som har tagit fel, hon kanske har vitblont å blåsvart.

Men vem fan bryr sej?

Eller handlar detta om att jag över huvud taget delade på mitt hår?

Ska ni klaga på det vit/röda också?

Ja för ni vet ju självklart om vad som försiggår inne i mitt huvud angående hårfärger.

 

Samma frisyr, jo men visst. För att jag har förlängt mitt hår igen?

Det gör jag med jämna mellanrum när jag har tröttnar på mitt korta hår, för att jag trivs i långt hår. Inte fan sätter jag i löshår för att se ut som någon annan. Kolla bara gamla bilder, härmade jag Lella redan då? När jag inte ens visste vem hon var? För vi säger 1 till 4 år sen? Haha

 

Och vad står ”mm” för?

Hittar ni inte något annat att klaga på förutom mitt hår så ni är tvungna att skriva mm för att vi ska tro att det är något mer?

 

Nu får ni för in i helvete skärpa er.

Det är fan inte meningen att jag ska behöva lösenordsskydda min blogg för att det inte ska bli en forum.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad i helvete, alltså, allt detta jävla jidder enbart för en enda jävla fråga, förfan man kan börja undra hur gamla ni är :S Och Lella hade inte ett skit med Antes kommentarer att göra, det säger Ante själv också, så varför klandra henne? Och om någon nu enbart frågar en enda sak "försöker du typ se ut som Lella?" Varför ta åt sig så jävligt som om man vore 13 år? Om jag inte har fått fel uppfattning så är du nog lite äldre i skallen än så, eller har jag fel?!

2009-03-30 @ 15:45:19
Postat av: Sanna

Dö Sandra! Varför frågsr du ens vivi den frågan OM Lella? Har du inget mer liv än att spejja på andra? hur dem ser ut och gör osv? e de det ni gör på dagarna... stackars er. ta en bussresa till varberg eller ngt. om ni får för mammsen och pappsen.

kan inte bara ni fatta att vivi och vivis vänner skiter i er, alex, lella osv.... SKITER I DET DEM/ER.

tjing

2009-03-30 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0