snusjävel

hallu
idag har jag jobbat och ståt på!
duktigt vivi, för ja det är ju sååå anstängande.
haha ;)

sen efter jobbet färgade jag håret.
nu är underhåret svart istället.
tro mig vad jag är sugen på att dra hela.
men nesh, inte ännu.
är faktiskt lite sugen på att dra hela håret blont igen också.
får helt enkelt se vad det blir av i framtiden.
är iallafall nästan säker på att det blir löshår på fredag.
nääästan helt säker.
måste kolla upp min lön å så först.

å efter det har jag varit på statiol tills nu.
jävla helvetes snustrix!
jag blir galen.
men om jag sätter det tills imorgon så får jag 100kr.

snacka om att dom är säkra på att jag inte klarar det.
haha ^^

så imorgon har jag en snusdosedate på kluttan.

nu vet jag fan inte vad som händer.
ska försöka sova snart tror jag.
men ska nog glo på step up först.


På tal om annat.
jag är förvirrad.
var tvungen att få ut mej det.
vad fan är detta?



Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0