svar på tal

Ne men nu får ni ju ge er!
nu börjar det där jävla tjötet om Lella igen.

"Försöker du typ se ut som Lella eller något? :P"

Trodde faktiskt inte att ni var så jävla intresserade av mitt liv så att ni fortfarande läste min blogg.
kan förstå att det var lite spännande ibörjan va.
men hallå, vi gjorde slut i typ januari å redan sen november/december var den där skiten slut.
det sista känndes mer som en vanesak. ingen kärlek där inte.

det va nog mer så att det är jävligt svårt att släppa taget om någon som man mer eller mindre haft sen sjuan.
man känner ju lixom varandra ut och in.

men iallafall, man får la ta å svara på frågan.

"ja men visst, lella är min stora idol och jag försöker vara en kopia av henne. jag håller faktiskt på just i detta nu att framställa en dryck som gör så att jag kan klona henne. Det är faktiskt mitt stora mål i livet.

ne men nu lite mer seriöst. är det verkligen bara hon som tycker att det är snyggt med tvåfärgat hår?
Likadant som att jag har converse skor, ska inte hon få ha de då?
(nu vet jag inte ifall hon har det eller inte)
eller inte bara hon föresten, ska man få ha patent på vad som helst då?

Ne så funkar det inte, världen är stor."


åå jag trodde att vi hade laggt ner detta tjötet för längesen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du få hem GRATIS presentkort på dina favoritbutiker? Gör som jag och bli medlem på http://www.freestreet.se/?r=1427 Det är en ny sida som inte har så många medlemar vilket gör att det är lätt att samla ihop poäng. Jag fick mina första presentkort på h&m igår, prova du med =)

2009-03-28 @ 18:14:31
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Lella

det var fan vad mitt namn ska dyka upp . kan säga så här, vet inte ens vem människan är som kommenterar om mig.. Och din blogg är totalt ointressant för mig. thats it.

2009-03-29 @ 15:18:49
Postat av: Anonym

Det är inte så konstigt att man tror att du försöker se ut som henne, när du färgar håret som henne, har samma frisyr som henne mm, men ta det ist som en komplimang för Lella ser förjävla bra ut så kan förstå om du nu skulle vilja se ut som henne... Gör dig inte omognare än vad du redan är, gör inte en enstaka liten fråga till världens jävla grej, puss puuuss! ;)

2009-03-29 @ 20:06:42
Postat av: Ante

Det är inte så konstigt att man tror att du försöker se ut som henne, när du färgar håret som henne, har samma frisyr som henne mm, men ta det ist som en komplimang för Lella ser förjävla bra ut så kan förstå om du nu skulle vilja se ut som henne... Gör dig inte omognare än vad du redan är, gör inte en enstaka liten fråga till världens jävla grej, puss puuuss! ;)

2009-03-29 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0