svar

å nej sandra, du har inte fel. jag är över 13.
men palla att min blogg är en jävla chatt.
enligt lella så vet hon ju inte ens vem ante är.

och jag är såå jääävla trött på erat jävla tjöt om henne.
vem fan bryr sej om henne?
alla verkar ju tro att jag är assur för henne å alex (det har till och med en av era kompisar sakt)
men sanningen är den att jag inte bryr mej.
vafan jag har väll också andra killar.
så varför ska jag bry mej om ett omoget svin?
någon som jag inte ens vill ha att göra med?

Så ni kan ju lika bra lägga ner.
blir bara så jävla förbannad på erat jävla tjöt.

är det inte bara bättre att lägga ner?
trodde faktiskt att vi hade varit så mogna förra gången så att vi lag ner tjötet för alltid.
men tydligen inte när ni måste komma med era jävla komentarer igen.

min blogg är inget jävla informationsblad. utan det är ett ställe för mina vänner, som jag kanske inte alltid pratar med så ofta så att dom kan hålla sej "uppdaterade".

ärligt talat så tycker jag att vi lägger ner detta här å nu (igen)
Det är fan ingen mening.

Kommentarer
Postat av: Bäffs

Ska du behöva sätta lösenord på bloggen nu med,fan sånna tröga idioter det finns,



som du skrev...



Ett ställe för mina vänner, som jag kanske inte alltid pratar med så ofta så att dom kan hålla sej "uppdaterade".



räcker la med att dem läser den ,för som du skrev det är inget forum eller informationsblad...



Vill dem dig nått så kan dem la säga det framför dina ögon???

2009-03-30 @ 22:44:47
Postat av: Anonym

Haha serri vivsan! Bry om dem småfittorna, hur gamla är dem? 15-16? Låt dem läsa & njuta .. ja menar ditt liv innehåller ju fler händelser än deras uppenbarligen! Nä pöjjy pallar icke sådant småtjaffs! gör något med era liv töser :)

2009-03-30 @ 23:31:39
Postat av: Sanna

2009-03-30 @ 23:43:19
Postat av: en närstående

Du bryr dig inte? Ok,men då ska jag bara säga som så att då ska du ge fan i och hota. Tyvärr tog du ju fel på Lella och Alexander och gick på Cilla och Simon istället?! "jag ska döda dom allihopa " Jomenvisst det var väl moget sagt? Och att slänga av sig skorna?Skulle du slåss med dom? HERREGUD ! Vad är du för någon människa egentligen!Beteé dig som folk. Och LÅT DOM VARA, Så kanske du slipper ha ett "forum" i din blogg? Ett tips Burny.

2009-03-31 @ 11:41:12
Postat av: Sanna

SVAR TILL EN NÄRSTÅENDE: OM DU NU HADE VARIT SÅ NÄRA DESSA MÄNNISKORNA HADE DU VETAT ATT DE VAR UTRÄTT OCH ALLT VAR ETT MISSFÖRSTÅND. JAG PRATDE MED BÅDE CILLA OCH DIETE SERRU OCH SA SOM DE VA. SA INGET OM DEM ELLER TILL DEM.SÅ DU KANSKE INTE ÄR SÅ NÄRA DEM ÄNDÅ LOSER. NU GER DU BLANKA FAN I OSS, VIVI OCH DETTA O LÅTER ALLA SKÖTA SITT. VA E DE DU INTE FATTAR??????????????????????????????????????????????????????????????????????

HAR NOG INTE STÖTT PÅ EN DRYGARE MÄNNISKA UNDER MINA LEVNADSÅR... SHIT.

2009-03-31 @ 16:10:55
Postat av: Sanna

SVAR TILL EN NÄRSTÅENDE: OM DU NU HADE VARIT SÅ NÄRA DESSA MÄNNISKORNA HADE DU VETAT ATT DE VAR UTRÄTT OCH ALLT VAR ETT MISSFÖRSTÅND. JAG PRATDE MED BÅDE CILLA OCH DIETE SERRU OCH SA SOM DE VA. SA INGET OM DEM ELLER TILL DEM.SÅ DU KANSKE INTE ÄR SÅ NÄRA DEM ÄNDÅ LOSER. NU GER DU BLANKA FAN I OSS, VIVI OCH DETTA O LÅTER ALLA SKÖTA SITT. VA E DE DU INTE FATTAR??????????????????????????????????????????????????????????????????????

HAR NOG INTE STÖTT PÅ EN DRYGARE MÄNNISKA UNDER MINA LEVNADSÅR... SHIT.

2009-03-31 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0