svintrött

Halluuu

Igår blev de å dricka lite,
köra lite folk, cepa å så dicka lite till.
mer eller mindre var det kvällen.

och idag blir det inflyttningsfest!
wohooo ;)

Är astrött, vet inte vart jag ska ta vägen.
Gick fan upp halv 8 imorses..
Har ju lovat att hjälpa Linda att flytta.
hon skulle flytta ihop med sin kille.
så det var inte många timmars sömn på det.
men man får la klara sej ^^

Kolla in den snygga sängen jag fick;



Att vara en utmärkt möbelsnickare går nog i släkten haha ;)
hon har gjort den själv.
ser ni dom 2 spottarna som sitter under hyllan?
detta gillar jag.


just nu för tillfället väntar jag på att Majs å Sanna ska pallra sej hit så att Majs kan färga det röda i mitt hår.
orkar fan inte göra det själv idag.
ååå va trött jag är.

hihi men nu ska jag dra mej.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0