tre rätters

Hallu
idag har jag haft en kort skoldag ^^
Det är så jävla gött att ha sånt här scheema som jag har.
vet inte hur jag skulle klarat det annars med så lite sömn.
idag var jag helt utmattad.
tog mej över halva lektionen att kunna konsentrera mig på uppgiften.
de gillar vi inte.
jag har sakt det att om det går ut över skolan så kan jag inte vara ute å ränna hela nätterna.
men som tur är så gör de ju inte det ^^
utom idag då, hehe.

efter skolan mötte jag upp Tina i stan.
skulle runt å kolla efter ett party linne.
hittade dock inget men kom hem med ett annat sött linne.
ett svart med rött tryck, ett likadant som jag redan har två stycken.
haha ^^ jag vet vad ni tänker, men jag ääälskar dom.
kolla så fina dom är



dom är riktigt jävla goa också.


föresten (vet inte om jag skrev de)
så färgade jag mitt hår i måndas.
såhär blev de.



även det riktigt fint.
men funderar starkt på att bli helblond till studenten.
får helt enkelt se vad jag känner för då.


Efter stan idag så drog jag förbi ica.
köpte massa ingridienser så jag ska laga en stor god middag som överaskning till mamma.
stackarn har ju fått jobba över den sista tiden och så är hon sjuk och har varit hos läkaren.
så jag tänkte att hon var värd det. Älskade mammi!

skulle egentligen göra en 3rätters men klump-Vivi glömde köpa allt.
så vi får inprovisera lite.
det som står på menyn blir;

baconlindad kyckling fylld med ost å kryddor
till det får hon brynta/ungsgrillade potatisskivor
samt en saftig god sallad.
till efterätt blir det chockladmouse med kross i.

jammie jammieeee ^^


Har en fundering på att dra ner till Maxi och köpa resten av skiten så hon får en 3rätters.
måste ändå dit någon gång under dagen för att hämta ut mina kort som har kommit ^^

men nu ska jag ta mej en uppfriskande dusch å sen läsa lite innan jag måste börja med maten.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Ante

Försöker du typ se ut som Lella eller något? :P

2009-03-27 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0