ush å fy

Vissa människor är ju fan inte kloka alltså!
låt alla lyssna på sin egen musik va fan.
är det många som klagar när du drar på din jävla skitmusik eller?
ne för då mensar du ju sönder din jävla idiot.

förlåt jag glömde att du är så jävla "metal" så att du inte ens kan låta andra lyssna på deras musik.
fatta hur tråkig världen skulle vara om alla var likadana, typ lyssna på samma musik, såg likadana ut som dej.
jag skulle fan ha spytt rakt ut!

Hur fan kan man vara så jävla insnöad så man inte kan ta in andra saker än sina egna?
Öppnar man sina sinnen lite så finns det faktiskt andra intressanta grejer.
men det förstår väll inte du.
eller så är du för "metal" för att bry dig.
guud det är ju så coolt.

varför inte bara sköta sitt eget?
Vill du inte lyssna på dom andra så sätt i dina jävla hörlurar i dina jävla öron då.

var tvungen att få ut mej detta.
vet fan inte ens vem jag hatar mest, dig eller voldemort.

jag skulle fan falla ner död om jag var tvungen att vara inspärrad i ett rum med dig i en dag.

du är så jävla enkelspårig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0